2 Ocak 2009 Cuma

SEVGİLİ ZEHRANIN SİPARİS YAS PASTALARI SANAT ESERİ RESMEN BRAVOO

Turkiye ve Holl
Tam da Avrupa futbol (EK) karsilasmari nedeniyle de cok anamli oldu eger Türkiye -Hirvatistan karsilasmasindan galip ayrilirsa Hollandayla da karsilasma sansi olacak Allah Milli takimimizin yolunu acik etsin.Arda ve Nihat insallah güzel goller atarlar..
Vesile hoca ici
Bu Bayraklari yas pastanin üzerine koyma fikri pastayi siparis eden Vesile hanimin kizinin Türkiyeye gidiyor ve burdaki hayatini geride birakiyor olmasi nedeniyle aklima geldi.Hanim kizimiza Türkiyedeki yeni hayatinda herseyin gönlünce olmasini diliyorum.

vesil hoca icin
Bu yaspastayi daVesile Hoca icin hazirladim.Kizinin yeni hayatinda isinin rast gitmesi icin guzel temennisini pastanin üzerinde dile getirmek istedi..
!!!Bu aralar siparislerde herkes güzel renkli cicekler görmek istiyor.ben daha önce http://www.deleukstetaartenshop.com adresinden siparis ettigim cicek kaliplarini kullaniyorum bu arada ciceklerin üzerine serpmek icin altin renginde ve pembe renkli yenebilir simler aldim resimlerde belli degil ama pastalarin üzerine bakinca gözle görünüyor.
Sukran icin haz
Bu yaspasta da sevgili arkadasim SÜKRAN in büyük kizi Erva icin siparis etti.SÜKRANCIGIM IN kizina hayirli,mutlu saglikli uzun ömürler diliyorum..
sukran icin bra
BU yas pasta da SÜKRANCIGIM in ikizler MAIDE VE BEDIA icin hazirladim Allah onlara da hayirli,uzun ömürler versin insallah.
Nagehan icin ha
BU yas pastayi da sevgili Nagehan icin hazirladim Nagehancigim 2 olayi beraberce kutladi kücük kizi Esranin dogum günü ve büyük kizi Sibel in okulunu bitirip diploma almasini kutladi.Nagehancigim in evlatlarina da hayatlari boyunca her iste muvaffakiyetler diliyorum.
semiha hanim ic semiha hanimin yas pastasi.JPG
Bu yas pastayi da Sürekli müsterilerimden SEMIHA hanim icin hazirladim bu yaspasta 20- 22 kisilik cok sevdikleri eltis ve en iyi arkadasi AYSE HANIM icin hazirlatti.Eltisine 40. yasinin saglik,mutluluk,diledigi butün güzellikleri getirmesini diliyorum.
guller ve bahar Arkadasim Gulha
Bu yas pastayi da sevgili arkadasim GÜLHAN siparis etti Zübeyde ve Húriye yani gelin ,görümce ayni gün 24 yasina basmislar.kendilerine hayirli uzun ömürler diliyorum.
Friendster images

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Related Posts with Thumbnails
Pasta Tarifleri

Uyarı

Bu site yayınlanan sağlık ile ilgili bilgiler , ziyaretçilerini bilgilendirmek amacıyla yayınlanmaktadır. Burada yayınlanan yazıların tamamı bilgilendirme amaçlı olup, hiçbir şekilde hekim muayenesi ve konsültasyonunun yerine konulmamalı, hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Sağlığınızla ilgili acil durumlarda, bekleme süresi sağlığınızı olumsuz yönde etkileyebileceği için, zaman geçirmeden bir sağlık kuruluşuna başvurmanızı öneririz.
Genel Kişisel Web