13 Ocak 2009 Salı

2009: The long awaited F1 TECHNOLOGY


One of the positives of the new regulations will no doubt be the
return of ungrooved, dry weather tyres.


While the FIA has moved to drastically reduce
the aerodynamic grip of the car and hence lower the apex speed in fast corners,
the increase of mechanical grip will allow the cars to go faster in the slowest
corners.
DRİVER:Mr. Kuzey
The change isn't however as simple as
one may expect, as the tyre compounds and structure will be different. It has
also emerged that because of this change, teams will have to move even more
weight towards the front of the car, another challenge for the previously
Michelin shod teams, who are grown accustomed to a rearward weight bias.

As usual, Bridgestone will supply the tyres, 2
different compounds at each Grand Prix, selected between 4 different types over
the span of the season.

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Related Posts with Thumbnails
Pasta Tarifleri

Uyarı

Bu site yayınlanan sağlık ile ilgili bilgiler , ziyaretçilerini bilgilendirmek amacıyla yayınlanmaktadır. Burada yayınlanan yazıların tamamı bilgilendirme amaçlı olup, hiçbir şekilde hekim muayenesi ve konsültasyonunun yerine konulmamalı, hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Sağlığınızla ilgili acil durumlarda, bekleme süresi sağlığınızı olumsuz yönde etkileyebileceği için, zaman geçirmeden bir sağlık kuruluşuna başvurmanızı öneririz.
Genel Kişisel Web